torsdag 12 juli 2012

Thursday, 07/12/12

Idag skulle man kunna tro att det var en helt vanlig torsdag.
Men då tror man fel, för det är nämligen ingen vanlig torsdag alls inte! 


Jag vaknade 06.55 av mig själv eftersom min klocka inte hade väckt mig.. blev att rusa upp och ta på sig..
Men huset var tyst.. Alla sov.. så jag gick runt och plockade lite och inte ens Dewey var vaken.. 
Kvart över 8 blev jag orolig och gick in.. då hade han bajsat ner hela sin kennel.. :( 
Tog ut honom.. gick länge.. han bajsade kasnke 10 gånger och sen kom det blod.. 
Jag fick ringar Veterinären och det blev att ta med sig pojkarna och spendera förmiddagen där! 
Han mår bättre nu så vi hoppas att medicinen hjälper.. 


När jag hade rast begav jag mig till stranden och mös med mina tjejer! :) 





Teamwork när det är som bäst med min finaste Retard! <3 U mean the world to me!
Fanny är alltid lika duktig på att följa instruktioner.. Josse NOT!

FINA VÄNNER MAN HAR :D

Kanonkul!


ja.. vi tycker om varandra!

<3




Började igen och tog Ruby till fäktningen och vi hade det så bra.. 
Kom hem åt och sen gick Jag, Emmy och barnen ut för det är galet underbart väder här nu.. 
Promenerade, åt frozen yogurt och Milkshakes :) 
Sen gick jag och Ruby ut med Dewey och sjöng hela tiden.. en musikalkväll fick vi! 
Älskar den tösen! 




Det var det.. 
Eller vänta..




NEJ..  något underbart hände idag.. Min bästaste vän Sanna ringde och berättade att hon och Nilla kommer om 45 dagar!! 
Nedräkningen har börjat och jag är så lycklig!!! 
Helt ofattbart! Saknar er så det gör ont och nu kommer ni snart!!! 
Mina finaste!! 


TRION ÄR SAMLAD OM 45.. SKYNDA, SKYNDA!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar