måndag 2 juli 2012

Lite smått och gott från helgen..

Jag har tyvärr inte fått några bilder från helgens trevligheter men kan berätta att det innehöll massa öl, dvs keg stand.. ja jag gjorde mitt livs första Keg Stand och som vanligt äger jag ut amerikanerna i deras egen sport..
Pinsamt haha :)
Men lördagen spenderades iaf med Jossan som jag drog med mig på Beccys avskedsfest.. Jag kommer sakna henne massor!
Sen randomly enough träffade vi en kille som skulle till Sverige på tisdag, en norrman och en båtägare!
SCORE!!
Dem hade haft avskedsfest kvällen innan och hade en hel Keg med öl(20liter) och jag ville göra ett kegstand..
Tro mig bilder kommer men en sak är säker.. det var en upplevelse..

När jag sedan vaknade på söndagen och skulle till six flags vart det lite jobbigt men sånt är livet och en roadtrip med de bästa och ett vattenland utöver det vanliga fick mig på rätt väg :)



Helgerna är dem bästa här! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar