tisdag 24 juli 2012

Monday, Tuesday!





Måndag.. Åh du ljuva måndag..

Såhär tycker Marcus om Måndagar :





och såhär tycker han om måndagar på riktigt ;) :





Lekt och myst har vi gjort och jag åkte till Harold Washington för att boka klasser..
Visade sig att jag hade så högt score på intagningsproven att dem tvivlade på att jag var från Sverige haha :)
Det blir iaf Acting 1


Efter jag jobbat klart var det au pair möte i Millenium park med en gratis konsert..
Jag blir fortfarande mållös utav denna staden!






Tidagen gick på som vanligt.. kände mig lite dålig så jag sov från 12-4 på min rast och nu sitter jag bara och lyssnar på musik..
Ska läsa boken som jag är med i nu med.. Wish me luck!

Har också pratat med min surfer guy idag och dissat Jossan för det haha..
Det är så härligt att ha många vänner här och det gör  verkligen mitt liv rikare..
Med detta sagt så saknar och älskar jag alla mina vänner hemma med..
Ni gör mitt liv bättre!

Och speciellt Sanna..
Du är guldvärd!
September 4.. .come on!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar