onsdag 11 juli 2012

Bara Onsdag....

Som jag nämnt tidigare så brukar veckorna gå fort..
Men inte denna, inte alls!

Började dagen med att vakna 6.30 av pojkar som smyger in på mitt rum..
Sen var det full rulle efter det..
Frukost, ut med hunden, frukost igen och sedan var det dags för dagens stora äventyr..
Shedd Aquarium!






6 veckor gammal baby dolphine!!! <3

'




Det var lite klurigt att köra dit kan jag erkänna och det är taste of Chicago just nu, lite som Malmöfestivalen fast i Chicago och nästan inte alls som Malmöfestivalen men ni fattar..
Massa mat och avstängda gator!

Vi hade en helt underbar förmiddag där till vi skulle åka hem och att alla tre hänga tillsammans kan bli jobbigt ibland.. Så efter lite bråk i bilen så vart vi iaf hemma och jag var ledig mellan 12-4!

Jag submittade min college application :)
och skypade med mamma, pappa och molly och Oscar..

Sen var det ut och träffa några trogna vänner.. :)


Men det går såååå långsamt så skönt att träffa lite favvisar!  haha!

Gjorde också spaghetti och köttfärsås.. Inte alls som pappas blev den :( men god ändå!


Nu ska jag lägga mig för det är en dag imorgon också..











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar