söndag 22 april 2012

Awesome saturday!

Jag ska snart berätta klart om mina sista dagar i SF men men nu kommer ett mysigt litet inlägg om min helg här i Chicago!
I fredags blev det Olivegarden med Maria, Emelie och hennes 2 kompisar från Detroit!
Maten där var inte så god men det gick haha

Snygga Maria! 

Vår förrätt var iaf yummy! 

Sen åkte vi hem till fina Josefine och hade en liten förfest och sedan lite försent drog vi ut :)




Igår Lördag hade jobbade jag på morgonen 2 h sen kom Maria in och vi hade en Olle och Maria dag!
Åt först lunch på Corner bakery och sedan gick vi på bio..
The lucky one.. hehe lite töntig måste jag säga!

Sen hade vi 3 timmar och slå ihjäl så vi gick till bönan i solen och tog några soulmate bilder ;)
Roligt hade vi det! :)
har saknat min fina Maria!


<3





Jag älskar att man ser mig också ;) 


Sen jobbade jag på kvällen också o när jag slutade så träffade jag Maja och Linnea och sen kom emelie..
 Jag var bara så trött så efter en stund gick jag hem i Chicago natten och somnade gott i min säng!



Nu håller jag på och gör vid mig för min brunch med världens bästa Anna!
Excited!

Sen är det Josefines födelsedag och jag är ledig hela dagen så det blir att träffa henne.. Maria ska jag också hinna med att umgås med :)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar