onsdag 25 april 2012

Finally back on track!

Jag har varit lite seg och inte så bra på att gå till gymmet men det gjorde jag minsann upp för idag..
:)

Jag hade en stressig och inte alls rolig morgon.. Ibland blir det så.
Jag känner mig helt nedstämd och ja tyckte inte att så mycket var roligt..
Men slutade iaf 12 idag och mötte upp Fanny, Josefine och Emelie för lunch!

Det var jättemysigt sen promenerade vi runt lite för att sedan skiljas åt och jag begav mig hemåt.. Skypade med mammi och tittade på OTH..
Sen tog jag tag i mitt liv och gick till gymmet!
Först ett hårt, intensivt spinningpass för att sedan 15 min senare ta ett 1,5h långt vinyas flow-Yoga pass..
Det var tufft ska ni veta och jag känner att jag lever just nu!
Men det känns så skönt i hela kroppen och jag mår så bra av det!

Imorgon är det bara 2 veckor kvar tills min underbara familj kommer och hälsar på :)
Kan knappt vänta.. längtar en massa!
Nu måste jag sova.. Barnen sover inte än så det blir roligt att få upp dem imorgon!

Godnatt

No more cupcakes for me..
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar