lördag 28 april 2012

Friday + Saturday

Förlåt.. Jag är verkligen sämst på att uppdatera bloggen men det får bli ändring från och med nu!
Jag lovar dig Paulina <3

Igår (fredag) hade jag en okej morgon och ja dagen gick bra..
Slutade redan kl 2 och tog en liten powernap och skypade med mamma!

Sen tog jag tåget till Maria för att vara med henne.. Hon jobbade lite och jag njöt av att hålla Ty.. den lilla bebisen och spela spel med drew.. Såklart efter att jag pratat om skoldansen som marias flicka abby skulle på hihi!
I'm a girl!
Hålla menas med "få håret avrivet"
Sen blev det flattop och bio med Emelie! En härlig och bara rent av underbar fredag!



Lördag!
Idag var en härlig och spännande dag :)
jag jobbade mellan 9-2 för att sedan gå till Starbucks och möta upp finaste Siri och hennes föräldrar, Lene och Rickard!
Det var helt galet längesedan jag såg dem och vi hade det så trevligt.. 1 timme flög iväg i galen fart..
Jag hoppas att ni får en underbar fortsatt stay here over and in dallas :)
Nu längtar jag extra mycket tills mina något sena ;) föräldrar och syster kommer.

Efter det begav jag mig till water tower för att möta upp Josefine och en ny söt svensk Sofia.
Emelie, Julia och Elin..
Det blev Cheesecake factory och sedan filmkväll hos Josefine!
Kom precis hem och nu ska jag sova..
Jobbar mellan 9-12 imorgon så jag behöver min skönhetssömn!



Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar