torsdag 19 april 2012

Easter-day in SF!

Nu får jag bli lite glad igen.. man kan inte gå runt och deppa hela tiden utan borde istället njuta av allt fint jag faktiskt får vara med om!

Ruby har dessvärre brutit ankeln och ja det har inte varit den lättaste första veckan efter mitt drömliv in San Francisco!

Anyways..

På söndagen i SF bjöds det på påskfest i Parken.. funki jesus skulle utses och det var massa weedrökande, skrattandes och galna gaypeople everywhere!

we had so much fun.. I made some eggs so we could paint them and a little bit of the swedish feeling could remain hihi!
Mattis my friend from norway was very happy about that and gave me his hihi!

 Jag och Martina! 


 Hon tog av sig alla kläder.. 

Amalia and Rafael! 
 
 <3
 Mattis made my day! 
 thanks Bud! 
 Hmm.. detta är sista bilden.. jag skulle öppna champagnen hehe.. 
Enya skäms men ingen skadade sig och massa applåder fick jag
 

 I PÅSEN OLIVIA
 Oscar and Enya









Lovely day in the sun.. burned my shoulders though..  the night had to offer beerpong! Yay and I almost got married or atleast Arvind tried to marry me and called me wife all night long haha!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar