söndag 1 april 2012

Hemma efter en härlig helg i Wisconsin!

Efter fredagens middag och galenskaper på kvällen satte vi oss.. Hela min Chicago familj och jag i bilen mot wisconsin! 
De skulle träffa deras vänner och de ville verkligen ha med mig..
Alltid roligt med nya ställen..
Det tog ca 2 h dit och vi kom till ett så otroligt vackert hotell.. 
Emmy hade såklart bokat den största sviten för oss och det var fint kan ni tro :) 
Min Iphone dog så inte så många bilder.. Men ni får lita på mig! 

Vi mötte upp deras vänner för lunch.. Liz och Al hade 3 pojkar.. En som var som Jesse och två bebis tvillingar.. åh vad vi mös med bebisarna! 

Helgen har bestått av massa god mat och bad i inomhus poolen! 
Härliga promenader och bara att få vara tillsammans som en familj och mysa..












nu avslutas kvällen med min finaste Ruby i knäet:) 
Jag ska se lite one tree hill också men det får bli när R vill sluta mysa! 


 Nu längtar jag tills lördag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar