måndag 16 april 2012

It is what it is..

Leave the drama to someone els and accept life as it is, from here on forward, It's all up to you!


jag försöker tänka så.. För det är sant.. men det är svårt att tänka så idag.. 
Jag tänkte lägga upp alla mina bilder idag och skriva om mina fantastiska vänner och äventyr i världens finaste San Francisco.. 
Men det gör lite för ont. .Visst är jag glad över att vara i mitt Chicago.. Med mina fina vänner här och barnen blev så glada av att se mig! 


Min första dag slutade dock med att Ruby skadade ankeln.. Jesse skrek som en katt som fått svansen i kläm.. Ja och Marcus slutade inte prata med mig.. Han är verkligen lycklig! 


Jag är också lycklig men att lämna något så fint och underbart är svårt och väldigt jobbigt... 
Det löser sig nog och dem kommer och hälsar på och jag ska dit igen.. så är det bara.. 
Men en liten stund till får jag vara lite ledsen och längta tillbaka till mitt underbara liv i SF! 

När jag vaknade låg denna på bordet iaf! 


 Finaste Ruby! 
 Back to work..
 ajjjjjj Fencing is dangerous! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar