måndag 30 april 2012

Valborg och ett halvår i Staterna!

Helt galet..
Idag har alla mina vänner varit ute på äventyr därhemma..
Sprungit runt och busat och druckit massor får jag hoppas.. Jag vet redan att ni har saknat mig massor!

I chicago har det inte varit något speciellt alls.. Grått och trist och bara en helt vanlig tråkig måndag! men en dag närmare att min familj kommer!
Och ruby ville ta er till den svenska museet HAHAHAH



Här är lite bilder från förra årets Valborg! <3




6 Månader! 

Och om det inte var nog med det så har jag idag firat 6 månader i USA..

det känns helt galet vad tiden går fort och ja.. I love my life!

Det var alltså 6 månader sen jag satt med denna fjanten på ett stort plan mot vårt livsäventyr!
Jag är evigt tacksam för att jag hittat dig.. :) I mean.. soulmates 4lajf!









Under mina 6 månader har jag hunnit med massor..
Skriver lite snabbt nu och lägger upp bilder imorgon!



  • New York
  • Santa fe, New Mexcio x2
  • LA
  • Wisconsin
  • San Francisco
det är ställen jag besökt på dessa månader

Jag har även varit på mitt liv första UglyChristmasSweaterParty! 
Jag har blivit en mästare på Beerpong
Jag har börjat träna
Jaghar gjort ett äkta amerikanskt pepparkakshus! 
Jag har träffat en massa amerikanska killar 
Jag har craschat ett bachelorparty! 
Jag har dryckigt/ätit äckliga jelloshots! 
Firat ST patricksday
Firat Jul i Santa Fe


OCH fått en ny, helt fantastisk familj! 










<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar