lördag 25 februari 2012

Chicagos Flygplats x2

Efter att ha varit ensam hemma några dagar med familjen på olika håll, började det kännas för tyst och jag nästan längtade tills dem skulle komma hem :)
Mest för att få träffa dem innan jag och mina fina flickor skulle resa på egen hand!

Jag hämtade pojkarna och Danny och lyckliga blev dem av att se mig :)
De sprang och kramade mig och ville berätta allt.
Jesse visade tom på golvet hur man simmar i en pool!



Hela torsdagen bestod av jobb och jag var ensam med pojkarna från 7.30-10.. En lång dag.. en det var det värt..
Sen blev det en sista middag med min älskade Sabina och efter det hämtade Emelie och Maria upp mig och vårt äventyr tog sin början...

Vårt plan blev tyvärr inställt men vi kom senare med och vi hamnade till slut i LA och nu ligger jag med datorn här.. Emelie äter godis och Maria ser på film!
Kvällen spenderades i Santa Monica!

I'll keep you updated!


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar