fredag 3 februari 2012

Torsdag och Vårväder!

Jag har varit dålig på att uppdatera eftersom jag jobbat så mycket och sen är man för trött på kvällarna.. då vill man ju hellre se gossip girl hehe

Denna torsdagen har varit så mysig och fin..
Gårdagen var mindre lyckas tho..
Vi hade planerat att köra till DMV och köra upp och alla var redo i bilen, det var bara det att vi inte hittade försäkringskortet (som alltid ska vara i bilen) och då var det ingen ide att åka dit..
Gymmet blev det inget med heller men alla hjärtansdags kort blev skickade.. Då tänkte jag tillbaka på tiden som PYNTUTSKOTTSORDFÖRANDE.. det var tider det!

Lunchade med Sabina

Yumyum
Ett av den snordyra korten ;)

Torsdagen gick iaf bra.. fick alla till skolan som dem skulle och sen var det bubbles.
Både jag och Jesse älskar det och han har en liten flickvän som verkligen har en crush on him!

Efter att jag nattat jesse och hämtat Marcus så var det lunch med Paulina som stod på schemat och kolla på Columbia collage!
Dem har jättebra teaterkurser och film och skådespeleri.. Allt lät så perfekt fram tills han sa att EN kurs på 3 credits (som är det jag behöver) kostar 2100 dollar = 14000 kr..
Jag gick ju där ifrån lite smått chockad..
Men efter en powerwalk var det till att laga mat till trötta barn.
Bada och natta dem och sedan en stund för mig själv med Gossip girl!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar