onsdag 22 februari 2012

Tisdagslyx!

Att vakna av sig själv med en alldeles tyst lägenhet är ovanligt around here ;)

Men idag var dagen detta skedde.. Jag steg upp och åt frukost bestående av jordgubbar och Grekisk yoggi!

Sen var det dags att köra till Evanston och möta upp Maria och Emelie för manikyr och pedikyr.. Det är inte var dag man blir så väl omhändertagen och stolarna hade massage. Jag var det som gjorde mig mest lycklig eftersom jag har lite problem med folk som tar på mina fötter..
Men det var till att bita ihop och försöka att inte skratta..
Härligt var det iaf!


Emelie ville bara ha manikyr och såklart (detta är så typiskt min söta vän) så fort hon var klar förstörde hon sitt nya nagellack haha så dem fick göra om det.. ;) 

Såhär fint blev mitt och marias.. :) jag valde rött på tårna medans Maria valde rosa.. 
Vi kommer vara sötast i LA.








Efter 2h lyxig behandling körde jag hem och fick träffa Paulina en snabbis då jag i sista minuten fick skicka Emmys telefon med fedex till LA..

Sen mötte jag fina Kajsa från ios och vi shoppade på och sedan mötte vi upp Sabina för pizza..
Kvällen avslutades på Cheesecake factory med kajsa och sedan gick jag hem och såg the bodyguard!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar