söndag 19 februari 2012

Life is all about moments!

Började jobba vid 9 och man kan inte riktigt säga att det var att jobba, huset var tomt och tyst.. Det är inte vanligt men pojkarna och Danny har åkt på boystrip till Arizona, därav tystnaden! 
Jag körde och hämtade Ruby från en sleepover och sen bara umgicks vi till ett då jag fick sluta (skulle egentligen jobba till 3)

Då blev det lunch med Sabina och Paulina som vanligt hihi..
Sen styrde vi stegen mot bion och såg "the vow" igen.. Paulina ville det och inte mig emot..
Sen smet jag och Sabina in på "This means war" 
AWESOME! 
skrattade så att jag grät.. 

Nu har jag umgåtts med Emmy och Ruby som också lämnar mig imorgon..
Så det blir egentid för mig! 


Och Ken o Barbro, er fina kommentar kom fram :) 




"Life's all about moments of impact and how they change our lives forever."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar