söndag 12 februari 2012

Lååång Lördag och Solig/snyftig Söndag!

Det har hänt så mycket denna helgen så jag får nog inte plats med allt..

Jobbade till halv 1 och mötte upp Sabina och Paulina och åt lunch.. :) 
Sen gick vi i affärer och mötte upp vackra Emelie..
Drog hem till mig för att hämta kläder och sedan till Sabina.
Dusch, Dans, Smink och öl bjöds det på där och vi hade med oss
vår nya vän Saeko (från Japan) Så nu ska jag lära mig japanska och göra min pappa stolt! 
Sen till Luxury Cafe igen och mötte upp min fina Maria och vi åt en massa..
Sen promenerade vi mätta och glada i kylan till Hagai.. för en liten förfest..
Efter det var det ett gäng barer och klubbar som gällde..
Vi avslutade kvällen på subway med en hel del galenskaper! 
Helgerna är helt magiska här!!













Söndagen bjöd på:
En mild huvudvärk och en trött känsla i kroppen..
Men det hindrade inte Paulina från att väcka mig och dra med mig ut i solen och underbart vackra Chicago! 
Vi mötte upp Sabina och gick i affärer tills vi kände oss trötta och beslöt oss för att gå på bio..

Det blev två filmer för vi var busiga..

Första: 
The woman in Black
Detta var en skräckis men jag som brukar älska det tyckte att den var tråkig..
Inga 4 av 5 toasters här inte...



Andra:
extremely loud and incredibly close
Detta var en fantastisk film..
Jag och Sabina grät oss igenom hela filmen, precis som resten av salongen..
Den berörde verkligen och vilka fantastiska skådis prestationer!  





Jag kommer att sakna dig så när du flyttar.. 
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar