måndag 6 februari 2012

Och så var det Måndag!

Jag vaknade och hade ont i både kroppen och halsen..
men det hindrar mig inte från att jobba inte!
Ruby var också sjuk så hon fick stanna hemma och sova då jag bar en skrikande Marcus till bilen och med Jesse på släp ;)
Lämnade M och stannade kvar och lekte lite med honom så att han skulle må bättre..
Hemma väntade Ruby så henne fick jag pyssla om och sen natta Jesse.
Sedan var det dags att hämta Marcus igen och när det var avklarat hade jag rast!

Vilken jag spenderade sovandes på mitt rum..

Eftermiddagen gick bra och ganska lugn och Danny kom hem tidigare så vi alla har bara suttit och pratat och haft trevligt.


Nu kollar jag på biljetter till SF över spring break.. Måste boka snart..
Och idag bokade jag minsann hotellet till LA..
Bara 3 veckor kvar!!
Detta firas med en stor kopp Te och sängen

Dear MS Olivia Sjostedt, 

We are pleased to confirm your reservation with SpringHill Suites by Marriott. Below is a summary of your booking and room information. SpringHill Suites offers that perfect balance between work and play. Add some enjoyment to your travel.
SpringHill Suites Los Angeles LAX/Manhattan Beach

1 kommentar:

  1. varför inte det hotellet som du och enya bodde på? det var väl ASNICE?? MOLLY

    SvaraRadera