onsdag 22 februari 2012

Flygplats stress!

Veckan började med att pojkarna hade åkt till Arizona och Emmy och Ruby skulle till LA..
Jag och Ruby fixade klart packningen och allt var klart till 10.45 när dem skulle åka..

men planet blev inställt..
Emmy fick ringa och fixa en ny tur och då fick vi genast bråttom.. 
Jag fick köra dem i full fart till flygplatsen och sedan skulle jag göra den sista saken på min lista innan jag fick njuta av några lediga dagar! 

Jag skulle lämna Rubys violin och hamnade mitt i en lägenhet som stank Weed.. Det var en ny upplevelse och nu andas jag ut och tar det bara lugnt..

Eller nej just det.. 
Jag träffade ju Sabina, Emelie, Paulina och Anna för att äta middag och som vanligt hamnade vi på en barrunda och firade Sabinas sista utekväll med oss! 

We had a blast! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar