söndag 12 februari 2012

Fredag=Impulsiv

Jag jobbade som vanligt och tog Marcus till Little gym som är min favoritstund på fredagarna och idag pratade jag extra länge med MR Tommy, Ms tränare ;) 
Det gjorde min fredag lite bättre!! 

Sen skulle vi ha en myskväll hos Maria men jag slutade kl 8 och skulle äta med Sabina och Paulina innan så det blev alldeles försent.. 
Vi tre styrde våra steg mot Luxury Cafe i myskläder eftersom vi egentligen skulle haft en myskväll.. 
Men tänk vad fel man kan ha, speciellt när man är kompis med Sabina haha

Vi tog drinkar och sen lämnade fina Paulina oss och vi försökte hitta skydd mot kylan inne på en klubb..

och där spelade vi biljard och drack öl.. 
När jag sen äntligen bestämde mig för att åka hem så blev vi med dragna in igen av ett gäng som firade sin kompis SVENSEXA..
Hur galet är inte det? 
Bucketlist: 
Crasched a batchelors party! 

Här kommer lite bilder





xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar