tisdag 14 februari 2012

Valentines day in Chicago!!

Dagen började med sjukstuga men det hindrar inte mig från att äntligen få utlopp för all min kärlek till alla hjärtans dag!

Jag gjorde frukost till barnen som bestod av hjärttoasts and strawberries!
Danny tyckte att jag var för söt och att det var så himla gulligt!



Sen körde jag Ruby till skolan och kom tillbaka för att sova och plugga lite tills det var dags för en Valentines days lunch with Paulina and later on Sabina!!

Mysigt som vanligt!

Sen hämtade Jag och Sabina Ruby och körde hem, jag och R är som riktiga systrar.. Vi har det så mysigt ihop.
Hon ville välja vilken kille jag skulle fira denna underbara dagen med ;)
Sen var det att ta Jesse till tot class och sen laga middag..

Happy Valentines day everyone..

Jag vet inte riktigt hur kvällen ser ut, jag vet att jag ska se på bio men inte med vem..
Det får ni allt vänta med att höra tills imorgon!

 Glömde nämna att jag fick en underbar chokladask av min fina nya familj! 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar