söndag 19 februari 2012

Lördagskväll och söndagsmorgon.. vilken rolig blandning!

Jag har varit usel på att uppdatera och det har hänt massor.. just nu är klockan 3.37am vilket betyder att det är söndagsmorgon.. men eftersom jag inte har sovit så är det lördagskväll för mig!

Som sagt har mycket hänt och jag ska fatta mig kort eftersom jag måste sova..


  • Haft en mysig alla hjärtans dag med Sabina! <3
  • Haft en alldeles underbar Måndag.. Allt var bara så fantastiskt! 
  • Lunchat med Paulina och Emelie! 
  • Haft en USEL onsdag och gråtit floder, längtat hem och velat sjunka under jorden! 
  • En härlig, solig och fnittrig torsdag då jag tog mitt amerikanska körkort! 
  • ljugit för en kille på en klubb om att jag var gift och hade tre barn, vilket han gick på.
  • Fått en ny stalker.
  • Gjort klart LA läxan.
  • Ätit underbara måltider med Sabina, Elin, Ronja och Paulina <3
  • Åkt till Evanston och ätit på favvo stället med MARIA ;)
  • Väckt dörrmannen båda kvällarna.. suck! 







Kan man annat än att älska min fina Maria.. 
Man kan iaf älska mig mer ;)
I
I
I
V

Good night! 

4 kommentarer:

  1. Kul Olivia att läsa dina bloggar, vi har varit dåliga på att höra av oss men vi tänker ofta på dig tack för det fina kortet som du skickade tillLinnea. Grattis till ditt körkort. När jag läser vad du skriver så förstår jag att du har det bra. Lite hemlängtan ibland får man räkna med. Om nu denna kommentar fungerar, så lovar jag vi hör av oss lite oftare. Många kramar från oss i Skanör. Va rädd om dig.
    Barbro o Ken

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅH vad fint! Jag tänker på er massor också, det vill jag att ni ska veta.. JA klart att man får hemlängtan.. men har haft det 3 h på 3 månader så jag tror nog att jag stannar här :)
      Trivs så himla bra och jag känner mig verkligen som en i familjen!
      Massa kramar Olivia

      Radera
  2. Love you darling, och nästa helg är det hollywooooooood!!! :) tycker det är tid för oss att bli upptäckta som de sanna stjärnorna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ehh ja.. nu är det på tiden.. det är så långtråkigt att gå runt att låtsas att vi är helt vanliga människor...
      menmen tiden är inne ;) I'm excited.. I know you love me ;) but please don't try to kiss me :P haha
      Ses snart! LOVE

      Radera