torsdag 29 mars 2012

Torsdag snart fredag!

Jag har haft en bra torsdag och IDAG fyller ingen mindre än min fina pappa år! :)
Och mitt paket kom hem till honom igår och allt har varit så bra!
Skypade med honom och hela min familj.. Det är galet hur mycket man kan längta efter sina nära o kära men snart är det den 10 maj o då hämtar jag upp de alla på flygplatsen! Yay..


Men först ska jag ju själv ut på äventyr.. Ska ÄNTLIGEN få åka till SF.. bara en vecka kvar snart!! :)
Så tiden kommer gå undan!


Iaf Jag älskar min pappa så mycket och han har alltid funnits där och jag tror att jag fått lite av hans sug av att resa och upptäcka saker på egen hand!
Vi har iaf olika uppfattningar om övningskörning och Sushi ;)

Jesse ville så gärna sjunga för honom så det gjorde han.. och han firade också med att, när vi lagt på, bajsa i min säng! Yay!

Jag lunchade även med Jennifer och en ny (relativt ny) svensk tjej Josefine! Supertrevlig och fy vad vi skrattade!


Härlig torsdag och ännu härligare fredag kommer det bli.. Får se om MR Tommy bjuder ut mig denna gången hehe..
Sen blir det middag och kanske en och annan drink med de finaste tjejerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar