söndag 29 januari 2012

Awesome Helg!

Lördag:
Jobb, Paulina, Lunch med tjejerna, bio och såg War horse.. Satt brevid Maria som såg sur ut och Emelie som sov, Jag själv snyftade mig igenom den..
Sen middag på Cheesecake factory UTAN att få ner en Cheesecake..
Sen skitnsnack hos mig o gossip girl!

Glömde säga att jag träffade Channing där och han friade så.. 
Olivia tatum är det from now on..



Söndag:
Vi har en ny tradition, Jag, Emelie och Maria! Trion haha
Vi upptäcker saker.. och idag blev den lyckliga Fields Museum (Naturhistoriska)
Hur coolt som helst..
Njut!
Emelie och Jag utanför



 Amen här chillar vi bara :) 
We are not scared! 
 Hann med en tur till Hawaii
 Sötaste Emelie och jag ställde oss i ett fotspår.. 






 hmm.. and Why am I friends with her? 
 För att hon i verkligheten är såhär snygg :) 

 Dem blev hungriga i Tahiti! 
Tjaba tjena hallå vi säger så
CHILLING IN EGYPT! 
Beslutsångest.. MC eller Egypten.. 
Cute! 



Sen var det ju MAMMA MIA!! 
I think you either like ABBA or you're lying

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar