onsdag 25 januari 2012

En effektiv onsdag!

Idag jobbade jag 7.15am-12pm

och efter det hade jag en härligt lunch med Maria from colombia och Träffade Siri och Victor i stan :)
Väldigt trevligt att träffas igen sådär efter 19,5 års tid :)

Sen satte jag mig på frisörsalongen mellan alla Svindyra butiker.. Jimmy Choo.. Armani.. guccis.. Marc Jacobs.. Ja ni fattar grejen och fick en behandling för mitt hår!
Det var väldigt härligt och man måste unna sig lite vardagslyx.. Och Emmy bjöd på det så :)

Nu sitter jag på Starbucks och pluggar tro det eller ej.. Även fast jag fått ett trevligt erbjudande om hemmalagad mat och Hang out time ;) haha med Mike min personliga tränare..

Men någon måste ju göra sin läxa inför LA!!
Excited or what?

Effektiv eller vad? 


och Imorgon är det världens bästa mammas födelsedag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar