tisdag 17 januari 2012

En ledig måndag!

Så idag var det Martin luther kings day och därför var alla lediga.. inklusive jag :)
Passade då på att ta sovmorgon.. Vilket min familj här tyckte var underligt..

Jag sov till 11 och när jag vaknade frågade dem om jag levde haha.. Min första sovmorgon hemma utnyttjar man ju till MAX..

När jag vaknat och gjort vid mig skypade jag med finaste Mamma och sen var det dags att ge sig ut i Stan och träffa den nya svenska au pairen, Paulina!
Hon var så himla go och trevlig och det kändes väldigt bra..
Jag drog med henne till The Cheesecake factory och vi åt varsin liten Grekisk sallad MUMS!
Efter maten promenerade vi en låååång promenad för att sedan bege sig hemåt och planerade att gå till gymmet haha..

Men åt en pizza istället och fick sedan dåligt samvete så jag sprang till gymmet och var med på en sjukt tuff spinninglektion!
Nu har jag ont..
Jag avslutade dagen på Starbucks med att läsa det sista inför teoriprovet imorgon!

Godnatt.. nu är det gossip girl

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar