söndag 15 januari 2012

LördagsMys och SöndagsHockey!

Lördagsmorgonen började med att jag skulle köra Ruby till Fäktningen och ta med mig båda pojkarna och Farmor..





När vi kom hem bestämde mig för att jag och barnen skulle ha en härlig frukost med Chocolate chip pancakes och det blev mycket uppskattat!
Yumyum vad vi åt haha




Sen slutade jag för dagen och skypade med min älskade syster och hennes kompis :)

Sen begav jag mig återigen till E-town för att träffa Maria och vi bara slappade,, Till mångas besvikelse och lite surhet haha
Inga namn nämnda ;)
Marie som ska åka på fredag kom över med hennes nya au pair! Trevligt!
Sen åkte jag hem för att jag skulle jobba på söndag igen!


Söndag:
Denna morgonen bakade jag och Ruby Scones..
R hade hand om sockret.. ja ni läste rätt.. dem har socker i sina scones här..
När jag skulle ta mig min första tugga på den otroligt vackra skapelse som vi gjort så ville jag spotta ut det igen.. Fy vad sött..
Och roligt blev det när Emmy sa.. Olivia the scones were so Yummy haha!

Sen skulle jag äta Lunch med Anna men det blev för stressigt eftersom jag skulle på HOCKEY..
Ja jag Olivia Sjöstedt gick på min första Hockeymatch!



Det var väldigt roligt och jag var först ut och stod och hängde utanför omklädningsrummet när det var paus ;) haha

Kvällen avslutades med Världens godaste Pizza!

Mina snygga men skruvade kompisar ;) 

Och nu inviger jag ljuset jag fick av mamma och pappa och tittar på Molly och saknar er alla!














xoxo

4 kommentarer:

  1. hehe där är jag!!!!! / MOLLZ

    SvaraRadera
    Svar
    1. japp där är du... ändra ditt namn från anonym artard.. tom matilda bergh klarar det! komigen!

      Radera
  2. till och med matilda18 januari 2012 kl. 07:50

    Haha WTF till och med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hhahah förlåt! :) Hahah det var inte så jag menade HAHAH.. jag menade att det gjorde mig varm om hjärtat att du läste och kommenterade ju xoxo

      Radera