fredag 27 januari 2012

Solen skiner och det är FREDAG!

Idag har det varit strålande sol och 10 plusgrade.. Chicago borna är inte vana vid detta väder i januari haha
Allt blir så mycket roligare och härligare när solen skiner och dagen spenderades först på little gym med jesse medans Marcus, som inte hade skola idag fick följa med pappa på jobbet..
Efter Jesses nap körde vi och hämtade honom o sen bar det av mot Lincon park ZOO!
Vi hade en härlig stund där och nu ligger dem båda o sover..
Jag väntar på att Paulina ska komma och när jag slutar 7 ska vi till Evanston och göra svenskmat och ha en myskväll med tjejerna!


Igår var det mammas födelsedag och jag saknade henne massor.. Det var bara en sån dag när allt gick emot en, allt som gick fel ville få mig att börja gråta.. och jag saknade alla därhemma..
Jag älskar detta livet och jag vill att alla som tänker på att göra det här verkligen SKA det..
Men det 'r inte alltid en dans på rosor.. men för det mesta så är det underbart!
Och en fantastisk upplevelse och jag skulle inte byta det mot något!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar