söndag 8 januari 2012

Fullspäckad helg!

Så denna helgen har det varit fullrulle i Chicago!

Fredagen så jobbade jag till sju och hade en väldigt bra dag.. sen mötte jag upp Maria, Emelie och M från Colombia på SushiSamba.. Jag hoppas att du är stolt pappa.. Jag åt massor av sushi.
Vi beställde lite förmycket då men det är ju en annan femma..

Mums eller nått

Maria from Columbia

Sen strosade vi omkring i Chicago och satte oss på en mysig bar och åt efterätt och drack en vädligt äcklig Cosmo!

We are not artards.. 


Sen smsade Hagai från Dannys jobb och vi drog hem till honom på en liten fest..
En underbar lägenhet var det!





Lördagen jobbade jag först på morgonen och sen på kvällen till tio...
Jag var ledig mitt på dagen och passade på att skypa med Mamma och Pappa och SHOPPA!
YOU GOTTA LOVE LIVING IN DOWNTOWN CHICAGO!


Mina fina flickor kom och höll mig sällskap tills jag slutade och då drog vi ut på äventyr..
Vi mötte upp killarna från igår och Mike min personliga tränare och hans kompisar men slutade i samma lägenhet och hade det väldigt trevligt!
Fina Siri, Malin, Anna och jenny kom också dit och vi hade det bra.
Skulle sen till en klubb som tydligen hade stängt.. bummer..



Jag och min fina Maria! 


Söndagen har varit en lugn, tyng söndag haha låg i sängen till 1 och sen hade Maria, Emelie, Marie och en tyska Laura köpt en urgod pizza till mig och vi avslutade med att titta på Contagion.







Och glömde att säga att på CTA hade folk inga byxor på sig.... 
Jackor, mössor, vantar men inga byxor.. 
Det var tydligen THE-NO-PANTS-SUBWAY-RIDE 
HAHAHA
http://improveverywhere.com/missions/the-no-pants-subway-ride/


XOXO



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar