onsdag 18 januari 2012

En helt vanlig Onsdag!

Jag tänkte att ni ville veta hur en helt vanlig dag hos mig i Chicago..

Jag börjar dagen 7.15 och denna morgonen sov killarna länge och Ruby var vaken tidigt (för en gångsskull)
Sen ger jag dem frukost och stressar iväg haha.. men inte denna morgonen..
Alla tog på sig kläderna och Danny följde med oss ner till bilen!

Sen körde vi först Ruby och släpper av henne..
Efter det kör vi till Marcus skola och var tidiga, det händer inte ofta..
så det blev en god bagelfrukost på RED HEN BAKERY!

Sen lämnar jag Marcus och så kör jag och Jesse hem.. Vi åkte till affären och köpte frukt o bär idag och kom hem lagom till att han var supertrött och vi tog en nap till 11 för min del, för då måste jag köra och hämta M.

När jag hämtat honom så har jag ledigt i några timmar för att V är där.. deras 60 åriga barnvakt men idag hade Marcus en jättefin teckning till mig och vi skulle fixa iordning min mammas present :)
Vi alla hjälptes åt som var hemma! Marcus, Jesse och jag! 




Marcus- Olivia.. I've got a picture for you.. sorry that it's a little bit in a mess but It was my schoolbags fault haha

Och så tar han upp den finaste teckningen med massa djur (snarare stickers)
It's a zoo!

Sen tog jag ett varmt bad och lämnade paketet på posten och sen så körde jag och hämtade Ruby!
Sen stressade vi till Macys och HM för att hitta en skjorta till henne och när vi kom hem gjorde vi läxorna...
badade och duschade och la oss!








En helt underbar dag och just nu är jag så glad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar