fredag 20 januari 2012

En Svensk Torsdag med Paulina!

Denna torsdagsmorgon gick superbra den med! 
Barnen var klara och vi kom i tid till skolan och allt flöt på så himla bra.
Jag och jesse åkte till Bubbles och hade det super..
Han har fått en stalker haha, en flicka som är jättekär i honom och pratar
om honom hela tiden hemma! 
Det sa hennes mamma till mig hihi

Sen skyndade jag hem för att träffa den svenska supertjejen Paulina.. Hon följde
med och hämtade Marcus och så köpte vi smör och havregryn! 

Det var dags att göra CHOKLADBULLAR!
Jag säger bara Yummy! 







Sen helt underbar eftermiddag med Paulina och sen var det att jobba, bada pojkarna och springa och handla med Ruby! <3





Sen skulle jag sova tidigt men icke.. Skypade med Enya i 3h istället.. Vi har bara så mycket att prata om :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar