måndag 23 januari 2012

Helgens roligheter!

Lördagen bestod av mestadels jobb..
Började halv 9 för att köra Ruby till fäktningen som blev inställd..
Så då fick hon lägga sig igen och jag gjorde pannkakor till barnen!
När jag sedan hade "Rast" mellan 1.30-6PM så gick jag ut på stan och träffade Paulina, Malin,Jenny och den nya supersöta Ronja!
Det var kul det.. sen duktig och flitig som man är sprang man till gymmet och var där länge för att sedan möta Maria och Emelie!
Sen var det att börja jobba igen och så blev det!
Vi hade en myskväll och Maria och Emelie kom och höll mig sällskap senare och vi skulle dra på fest hos Mike ( min personliga tränare) men ja.. det blev som det blev.. '
Kvällen avslutades hos Maria istället i hennes underbara säng ^^







Wonderful SUNDAY!
Denna söndagen kunde inte varit bättre! :)
Jag och Maria + Emelie åkte till Shed Aquarium !
Det var helt fantastiskt och jag rekommenderar det verkligen.. Ett måste i CHICAGO!!
Här kommer lite bilder och kommentarer över den underbara myssöndagens äventyr!
Det finns fula fiskar..

Det fanns farliga fiskar..
Fast jag är inte rädd för Hajar inte! 
Det blev en Delfin, val och sjölejon show!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar