onsdag 25 januari 2012

Sunny adorable Tuesday!

Idag har vädret varit underbart och allt gick bra och min morgon såg ut som den brukar göra:

  • Väcka barnen och göra frukost till dem
  • Ta på dem ytterkläder och gå ner till bilen för att sedan köra dem till skolan
  • Släpper av Ruby först och sen Marcus
  • Kör hem med Jesse igen och går ut och leker och letar efter Sopbilar..( vi är vän med en sopgubbe nu som alltid vinkar till mig även fast jag går själv haha) 
  • Natta honom för hans nap och sedan kommer Virginia och jag kör och hämtar marcus
  • Lämnar av honom hemma och sen är jag ledig till 3 eller 3.30 som denna härliga tisdagen
När jag hade rast kom Paulina och vi åt på ett riktigt mysigt och gott ställe! 
Paulina får allt att bli mysigt och roligt! 
Sen körde vi till Andersonville en snabbis och sen var det att börja jobba igen.

På tisdagar har jesse skola på kvällen mellan 4 och 5 så det följer jag med på och vi leker och sjunger! 
Träffade en ny härlig tjej som också jobbar som nanny men är från USA så hon bor inte med familjen..
Janae! 
Hon är 26 och vi ska ses till helgen :) 
yeye! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar