söndag 15 januari 2012

FredagsMys!

Idag körde jag alla till skolan ink Emmy till Rubys skola för att hon skulle hjälpa till med någon välgörenhets grej..
Sen lämnade jag Marcus som vanligt för att sedan bege mig till Little Gym med Jesse!

Vi har alltid så roligt där :)

Sen hem och lägga Jesse efter att ha lekt lite med honom och då var det dags att hämta Marcus igen..


Vi skulle även lämna bilen på skolan för att E and R behövde den senare för att köra till Rubys fäktning..
(Som hon missade men det är en annan historia)

Men det var så mycket snö så att jag vågade inte parkera den, det är nämnligen så här att om det är mer än 2 inches of snow på vägen så blir bilen "towad" aka bortförd och man måste lösa ut den för 300 dollar..

så vi körde hem och jag tillbringade min rast i sängen haha
och sen körde jag och lämnade bilen och promenerade 3 km hem i snön!







När jag äntligen slutade begav jag mig till Evanston för att ha en MysKväll med Maria och Emelie!
Vi åt på Flattop och avslutade som vanligt med en Cheescake hemma hos Maria med massa skvaller och så..
Sen skulle jag bli körd till Metran och vi satt i bilen och väntade för att den skulle inte gå på massa minuter men så fel hade vi..
Så jag missade sista tåget och fick ta en taxi för 40 dollar med en chaffis som tyckte att alla uteliggare och handikappade skulle mördas.. Suck..

Men en trevlig fredag var det som vanligt!







xoxo

2 kommentarer:

  1. MATILDA B (som i BÄST)16 januari 2012 kl. 00:56

    HEJ OLLE
    Sitter på jobb o läser din blogg. KUL!
    Verkar som att du har det mysigt i Chicago! Jag o tobias diskuterar just nu om vi ev ska dit ubder sommaren/hösten när vi sticker till USA. Annars lite avis på snön, ser härligt ut på bilderna! Ha det så gott, puss o kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad glad jag blir att du gör det :)
      Du har ju iofs tid med det på nätterna haha men det är roligt att ni får ta del av mitt fantastiska liv här!
      och OM ni ska!! Klart att ni måste det.. Jag kommer ta så bra hand om er och det finns massa trevliga amerikaner som Tobias kommer älska.. Dem älskar mig hehe precis som ni.. där har ni redan något gemensamt haha :)
      Jag saknar er massor och ge alla i din familj och fina tobbe.. som jag förövrigt skrattade åt idag med bilden på hans fötter och strumpor i flipfloppsen hihi en bamse kram från mig! *
      PS.. såg du att jag träffade Lucas i one tree hill.. Chad M MUrray!! thats sooo cool!

      xoxo

      Radera