lördag 28 januari 2012

Det är dags för Fredagsmys!

Äntligen fredag och efter att ha jobbat 7.15-7 kom Paulina och Sabina (en ny svensk tjej) Emmy och Danny tycker att det är galet hur många svenska tjejer jag träffar haha..
Iaf så kom dem och hämtade mig för att sedan styra vår kos mot Emelie..

Där hade Världens bästa Maria och Emelie lagat egen potatisgratäng och kött.. Mums!
 Jag och Emelie.. Dem gjorde maten men utan mig hade vi minsann alla fått tinnitus.. För brandlarmet gick och jag med mina muskler viftade bort all rök ;) 
 Maria var inte lite stolt.. Eller mest stolt var ju E! 
 E, O, P, S.. 
Det finns en dag då man kan andas ut
Man slipper chefens tjat och kommer hem till slut
Since I moved here all I do is Mys and Mys
Yes, we do
Det är dags för fredagsmys
Om det så är det sista jag gör
Snart är det fredagsmys
Hoppas inte föräldrarna stör
Nu är det slut på veckan
Det är dags för fredagsmys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar