onsdag 4 januari 2012

Nyårsdagen!

Så efter att ha spenderat Nyårsafton ensam i mitt rum och tittat på raketerna vid Navy pier var det en frisk och härlig nyårsdag som låg framför mig!
Tänk att vakna upp första dagen på året och inte ha ont i huvudet ;)
En ovanlig känsla!

Jag styrde iaf min steg mot The original Pancakehouse och en stor och härlig brunch med Maria från Colombia!









Efter det mötte vi upp en ny au pair från Mexico och jag drog med dem båda mot Evanston och Maria and Emelie!

Dem bestämde sig för att äta mat på the cheescake factory och det gjorde vi för att senare avsluta vår härliga nyårsdag med bio..

Jag skyller på Maria för valet av film som blev "Young adult"
hmm.. är allt jag har att säga om den!

Men jag har det bra och livet leker för mig här i kalla Chicago.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar