onsdag 7 mars 2012

The 2 last days in LA..


Och det bjöds på Oscars galan.. Vi tittade när alla hoppade in i sina fina bilar efter att galan var över..

Jag körde dit med vår blåafara och vi parkerade i ett litet p-hus!
Sedan var det dags för Jack in the box.. My favorite!
Och vi träffade Julien och hans franska vän..

Måndag:
Då var det dags för UNIVERSAL STUDIOS..
en plats som känns som hemma för mig..
Jag hade redan varit där en gång.. Med finaste Enya och denna dagen var lika bra.. Inte lika varmt.. Inte lika frisk men bra.. Och jag startade även min hollywood karriär då..
<3

Haaajen.. Han åt upp Emelie.. sorry! Du skulle satt dig hos oss.. 


Vi hängde med Homer

Jerry.. Min LA-boyfriend! 




Här börjas det.. 

The kingkong movie! 
Psyko..

Efter dagens äventyr körde vi mot "den bästa platsen för att se hollywood skylten"
haha inte en chans.. det var det sämsta jag sett.. Tur att jag är världsvan och att Enya, Jag o Lycinda hittade den bästa platsen förra sommaren!
Vi gjorde en favorit i repris dagen efter..



Tisdag:
Vaknade och mådde riktigt dåligt.. Längesedan jag var så sjuk.. Fy säger jag bara!!
Kunde verkligen inte köra så Maria fick ryka in.. Jag menar det fixade hon och om hon inte skulle gjort det skulle vi bara varit skyldig bilfirman 20 000 dollar.. That's fair ;)

Johnny Depp gillar växter.. 

Rihanna är inte höjdrädd.. 

Men vi körde och tittade på kändisarnas hus.. såg hollywoodskylten och hälsade på venice!

sen var det dags att flyga hem..
Hamnade bredvid Maria som somnade så fort vi satte oss i stolarna.. Hur man nu kan göra det.. Hon vaknade först 40 min senare haha!













Borta bra men hemma bäst.. Härliga Chicago!













Tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar