torsdag 8 mars 2012

Chokladägg och vårvarma känslor!

Jag har varit dålig på att blogga nu sen jag kom hem från LA..
Har varit sjuk och helt enkelt prioriterat att vila istället för att blogga.

Men nu blir det ändring på detta! 

Under tiden jag varit sjuk har Paulina.. Min underbara vän kommit med ett Ägg från Ghardelli! 
Den godaste chokladen ever.. 
Tack, tack tack! 



Barnen har skött sig och vi har haft det väldigt bra.. Visst finns det tuffa dagar och kvällar man bara vill dra täcket över huvudet och drömma sig bort.. 
Men det är värt det.. För dem ljusa stunderna när barnen kramar dig, säger att de saknat dig under dagen och att du är deras familj..
Det gör en så fylld av glädje och varma känslor.. 




Inte nog med det så har det varit vår här i Chicago.. nästan 20 grader och åh vad härligt!! 

Men som allt annat så vänder det lika fort.. idag var det knappt 4 grader och iskalla vindar.. Wellwell.. 
Things happens.. 




Lunchade med Maria och deras förra aupair Josefin från Danmark idag (torsdag) 
Jag var nämligen ledig och firade med att luncha och nu ska jag se FJORTON SUGER och drömma mig hem :) 
Älskar skånskan hihi! 







xoxo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar