fredag 16 mars 2012

Myspys hemma med Mamma Mia!

Idag har varit en upp och ner dag...
Har bara haft en deppig känsla i kroppen..
Tror också att jag har ett hål i tanden vilket jag inte kan göra något åt om jag inte gifter mig rikt fort..
Bara känt mig allmänt nere.. I'm sorry M.. thanks for everything! You know I love you!

Men kvällen kunde inte slutat bättre! Ruby kom hem glad som en lärka, Dannys syster kom på besök och hon ska stanna här inatt..
Vi åt familjemiddag och alla var så glada över att jag stannade..
Och Cathrine frågade vilken stor förändring som hänt i deras liv..
Ingen sa något förutom Ruby.. Hon sa.. OLIVIA!

och då utbrast Danny och Emmy.. det är ju sant haha.. Men hon är bara en sån naturlig dela av familjen nu så det känns som att hon varit här föralltid!
Det gjorde mig så glad..
Sen blev det Mamma Mia för hela slanten..
Kan inte förstå att de aldrig sett den!!!

och C visste inte ens att det var Abba sånger eller någort.. hon frågade varför det var en svensk med och producerade den.. suck haha nästan ett KILL BILL ögonblick men jag har lärt mig av mina misstag haha :)

Iaf en helt underbar kväll och imorgon är det ST paddys day!!

wiihooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar