måndag 26 mars 2012

Varför spara pengar när man kan shoppa?

Som ni alla vet eller kanske inte alla, men nu får ni iaf veta det.. 
Jag åker till San Francisco till min bästaste vän där och myser över spring-break.. 
Detta betyder att jag måste spara mina pengar men det är lite svårt när man åker till outleten med Paulina <3 

Då blir det shopping som gäller.. Kan inte hjälpa det.. 
Man var bara tvungen :) 

Det blev fina sommarskor :) 

Och vi ska nog ut på camping och då behöver man bra skor att gå i! 




Efter det åkte jag till Evanston och träffade Maria o Emelie.. Emelie som la ut världens fulaste bild på mig på sin blogg.. TACK för det! 


Och hon köpte världens största popcornsbowl :) I love it! 
Yummy! 

 

Vi såg The Hunger Games.. 
Det är hysteri i USA om denna film och dessa böcker.. Finns tre stycken och folk är som tokiga i dem! 
Jag visste inte vad filmen handlade om och jag blev chockad..
Emelie älskade den..
Maria tyckte att den var bra och på något sjukt sätt realistisk.. 
Jag måste ju säga att jag mådde verkligen dåligt när jag gick därifrån.. Jag var chockad.. 
Filmen handlade om The hunger games då som gick ut på att sätta 24 barn och ungdomar 12-18 år i en skog för att döda varandra.. och den sista som var kvar vann.. 

Skådespeleriet var väldigt bra och kostymerna  var fantastiska.. hela filmen var vackert filmad och fruktansvärt brutal..
Detta var framtiden och det förfallna USA.. 







Sen blev det middag och vad äter man om inte Hamburgare! 
Efter den brutala filmen så hade vi inga problem att prata om fruktansvärda och råa skräckfilmer medans vi åt haha! 




 En härlig men underbara vänner.. Charmiga som tusan ;)









1 kommentar:

  1. Hahahaha ska du säga, du lägger ju alltid ut fula bilder på mig!!:p

    SvaraRadera