lördag 3 mars 2012

Fortfarande sjuk...

Jag mår fortfarande inte bra och fredagskvällen spenderades hemma.. sovandes..
Jag slutade vid halv åtta och Emmy gav mig någon blandning och jag somnade direkt..

Det var längesedan jag somnade halv 8 en fredagskväll.

Jag började egentligen jobba för en halvtimme sen men huset är tomt och tyst.. Jag undrar vart alla är.
De kommer nog snart tillbaka hihi..
Mår lite bättre idag men fortfarande så hade jag helst legat under täcket.

Jag lovar att uppdatera er om LA resan så snart jag mår bättre.. Kanske om några timmar.

Drömde iaf en helt underbar dröm inatt. Att jag var hemma under några dagar och fick krama min fina familj.. Jag saknar er varje dag och när man är sjuk känns det extra mycket.

Det var en härlig dröm och ville inte  att klockan skulle ringa och väcka mig till ett snöande Chicago!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar