tisdag 27 mars 2012

Ingen vanlig dag!

Allt har gått bra idag :)
Barnen gick och köra till skolan och jag o Jesse har vår dag..
Först little gym sen Tots class senare!

Fint har det varit och vi har myst hela familjen.. Ruby var lite trött så lite sura miner.. men man är ju bara mänsklig!



Men idag är en speciell dag.. En mycket speciell tjej fyller år idag! '

GRATTIS PAULINA! <3
Det var 29 va? Tänk om det vore det hihi!


 If You Ever Find Yourself Stuck In The Middle Of The Sea,
                                                             I'll Sail The World To Find You
 If You Ever Find Yourself Lost In The Dark And You Can't See,
                                                                I'll Be The Light To Guide You
 Find Out What We're Made Of
                                                 When We Are Called To Help Our Friends In Need
 You Can Count On Me Like 1 2 3
                                                                           I'll Be There
 And I Know When I Need It I Can Count On You Like 4 3 2
                                                                       And You'll Be There
Cause That's What Friends Are Supposed To Do! 


Du är speciell, underbar och fantastisk! 
Du kommer alltid ha din speciella plats i mitt hjärta.. 
Vackra, underbara Paulina <3
Eller Serena som jag kallade dig första gången jag träffade dig..
Blair behöver sin Serena! 
Jag finns alltid här för dig! 

HURRA; HURRA; HURRA 
PÅ DIN DAG!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar