fredag 23 mars 2012

Don't cry because it's over, smile because it happened.

Har haft en helt underbar vecka :)
Torsdagen var fantastisk,
Alla barn var glada och trevliga i bilen påväg till skolan..
Alla kom i tid och jag och jesse åkte till bubbles :)
Hämtade Marcus o bara roliga skämt hela vägen hem :)

När jag hade rast eller vad man ska kallade, köpte jag en sallad och la mig på stranden..
Ser ju nästan ut som att jag var på bahamas ;)



Senare hämtade jag Ruby och vi åkte och köpte lite saker!


När jag slutat så träffade jag Rolle och Andreas.. Här i Chicago.. Det var så härligt att se dem igen och vi hade så mycket o prata om..

Och pricken över i:et var ju att Rolle smugglat med presenter från min bästaste, bästa MICKY!
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig..






Du är den bästa <3 I love u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar