måndag 12 mars 2012

Helgens skojigheter!

I fredags träffade jag en ny svensk tjej och tog med henne till Evanston för middag med Emelie, Maria och Josefin :) Vi åt på flattop och det var lika gott som vanligt! 


Lördagen spenderades jobbandes till 3 och sen mötte jag upp Emelie efter gymmet och vi strosade runt i vårvärmen! 
Det var hela 20 grader och det firades på starbucks hehe! 

Kvällen spenderades på lux cafe med Paulina, Ronja och Emelie och det var himla trevligt..
Sen styrde vi våra steg mot bion och tro det eller ej så fick Emelie använda ronjas leg för att komma in HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA..


SÖNDAGEN: Då var jag ledig och paulina hämtade upp mig och vi åkte till min älskade outlet! 
Jag har egentligen inte pengar men jag köpte ju såklart massa saker... men jag ser det som en investering!
Efter att vi kommit hem blev det frozen yogurt med E och Janae <3
Yum! 
och middag ute med min fina chicago familj för idag(måndag) fyller Danny år!  







Du är underbar! 
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar