lördag 24 mars 2012

BeerPong Friday!! :)

Slutade redan kl halv 2 idag och Maria slutar vanligtvis alltid 1 på fredagar så vi skulle mysa! 
Men så blev det ju inte men så fort hon slutade bar det av ner mot mig.. 


Min förmiddag var lugn och skön :) 
Emmy körde Ruby till skolan.. Jag gick ut och lekte med pojkarna i regnet och sen 
sov jesse när Emmy tog Marcus till little gym!

Sen blev det Mat med Maria x2 haha min fina, underbara Pretzel MARIA ;) och Maria från Colombia! 
Cheesecake factory that was! 

Efter det var det dags för FEST hos Ethan.. Beerpongparty!! yay! 

Jag vann ju såklart varenda game.. eller inte :/ 
Men kul hade vi.. 

Sen ringde Mike min PT och bjöd oss på en födelsedagsfest inne på en klubb... 
Det blev VIP rummet och massa gratis dricka.. 



En helt galen och underbar kväll!! 
Love my life! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar