onsdag 28 mars 2012

Onsdag=Underbar

På sista tiden har jag slutat 12 på onsdagar.. Och eftersom vi ska till Wisconsin på Lördag och mina värdföräldrar vill ut med sina vänner, Då ska passa barnen så det blev 12  även denna onsdag! :)

Jag skypade med underbara Flemming lobster aka Ebba min fina barndomsvän!
Akta dig så inte Petter tar en tugga.. hahaha Jag dör!

Sen blev det en snabbis hehe med Paulina.. Stod o solade oss o planerade Fredagens äventyr..

Jag packade gymväskan.. Har varit lite lat på sista tiden...
Och drog till Wrigleville.. Och lunchade med Finaste Janae.. Tur att jag har mina amerikanska vänner..
Som vanlig har vi galet mycket att prata om och hon är game på fredag! YAY!
And I will translate this for you my darling, Janae.. :)
I had lunch with pretty Janae, thank godness for my american friends.. As usual did we have a lot to talk about and she's game on friday! YAY ;)


Sen blev det gymmet.. En sjukt bra och JOBBIG spinningklass.. sen styrketräning och lite avslappnande Yoga..
Längesedan jag mådde så bra :) Härlig känsla!
När jag gick hem körde Danny runt med sin motorcykel och pojkarna åkte med.. Jag har en bra härlig familj här :)

Har även världens snyggaste syster därhemma.. Blir lite orolig när hon ska komma hit.. Ebba också.. Då måste jag ju skydda de från alla amerikanare.. hårt liv! 
 Bjuder på denna.. Mest för att jag saknar Molly! 
INTE SNÖN ;) 
Nu blir det OTH :)
GODNATT OLIVIA... GODMORGON ALLA DÄRHEMMA!

1 kommentar: