onsdag 14 mars 2012

A day without sunshine is a day, well you know, night!

Idag har Chicago haft hela 27 grader..
Det har varit helt galet och jag kan lova att det var längesedan jag såg så många VITA ben haha

Helt fantastiskt.. Dock känner jag mig sjuk igen :( Danny tyckte så synd om mig och Emmy blev helt ställd.. är du sjuk igen.. Stackare.. Hon har ju bara varit sjuk i 3 månader haha :)
Och vi bor i en lägenhet med 3 barn.. Vad ska man förvänta sig!

Jag har iaf bokat min efterlängtade San Francisco biljett!

Åker lördagen den 7 april- 15 april som är en söndag! '
Om jag längtar?





Nja.. Bara sådär så att jag vill explodera :)
saknar mina fina sf vänner!!


Jag slutade redan kl 12 idag och åkte till Evanston för att luncha med Emelie! Lika trevligt som alltid!

Fina Emelie! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar