lördag 3 mars 2012

Saturday in LA!

Dagen började med skola för våran del och det var en lång dag.

Vi hade allt från marketing and investing to yoga som varade i 2 hela timmar.. 
Det kändes ganska bra i kroppen det! 
Men roligt var det.. 
Lektionerna var också bra, inspirerande och roliga..
Speciellt Amerikan goverment.. vilka korkade regler de har.. När tom läraren gör narr av deras system borde det kanske funderas på om det är rätt haha..

När yogan var över var det dags för kvällsaktiviteter.. Hur många tror att det är att titta på film man vill göra sin lördagskväll i LA?
Så fort närvarolistan kom så sprang vi ut och träffade Bobby.. vår coola limodriver som körde oss till innestället nr 1 i hollywood där vi kom in.. Jag med mina limegröna gympaskor.. fråga mig inte hur vi lyckades med det..

Sen strosade vi runt i Hollywood, tittade på stjärnorna och hamnade inne i the kodak theatre där oscars galan skulle hållas bara några timmar senare.. Hur coolt som helst.. 

Efter det ringde jag Bobby o han svarade..
-Wazzup Beautiful.. 

haha galet.. då åkte vi hem och han se en kille syp rakt ut från bilen motorvägen..
yumyum! 

Söndagen bestod även den av lektioner och när allt var klart hyrde vi vår blåa fara och körde till nästa hotell där vi skulle stanna 2 nätter till! 



















Här kommer lite bilder nu när jag skrivit så mycket! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar