torsdag 15 mars 2012

SOMMARVÄRME

Det har varit mellan 20 och 30 grader i några dagar nu och det ska hålla i sig.. 
Det är ju helt galet! 
Brukar snöa såhär års annars så ni kan tro att Chicago borna tackar och tar emot! 

Körde alla till skolan, Ruby var trött och grinig men vi har haft ett jättefint samtal ikväll och jag tror att det ska bli bättre! 

Allt har gått bra annars.. Emmy och Danny åt ute med vänner, Mormor och hennes vän Todd kom över och vi hade det trevligt..

Min lediga tid spenderades på stranden.. Där folk badade :/ CRASY! 

jag solade och promenerade..:) 
Lovely thursday! 
Imorgon är det fredag och jag tror att jag och Ruby ska ha en sleepover :) mys! 





Godnatt

2 kommentarer:

  1. äre där vi ska ligga den 10e maj??? / MOLLY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yepp! You know it.. eller vi kan ju sola samtidigt som vi shoppar :)

      Radera